Lämppärikenno-legendaa en ole kuullutkaan, enkä usko sellaiseen. Termostaatit voi olla niitä keskieuroopan malleja, ja ei sitte lämpene talvella...
Hintatasosta en tiedä, mutta ainaki ruotsin ja saksan hintatason kartuttaisin. Ruotsi lähempänä joten hakukuluissa säästää, ja talvivarusteet on jo valmiina. Keskieuroopan autojen puutteita mm. istuinlämmittimien, lisälämmittimien yms. puute. Nykydieselit ku ei taho pakkasella lämmetä. Talvivarusteet (talvirenkaat, lohkolämmittimet, mahdolliset lisälämmittimet yms.) tahtoo hintaa nostaa, ku auto on suomen maalle saatu.
Kokemusta on kahdesta saksasta tuodusta leasing-autosta, ei itsellä, mutta perhepiirissä. Ovat yleensä hyvin varusteltuja, tarkasti huollettuja, eikä isoilla yhtiöillä ole kiinnostusta mittarin ruuvailuihin. Ja juuri sopivan ikäisiä kriteereihisi, kun muutaman vuoden ikäisiä ovat.
Ja parhaan diilin saat, ku myyt sen vanhan auton ensin pois. Monikaan autoja maahan tuova ei tahdo vanhaa ottaa vaihdossa... Hinta kohdalleen, niin varmasti menee kaupaksi.
|