Näytä yksittäinen viesti
  #36  
Vanha 17.03.2010, 10:47
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Se ajatelma mikä mulla aikoinaan oli ton mun kasematin kanssa oli sellanen että auton muukin käytettävyys säilyy,tein silloin rakennushommia ja usein tarvi kuletella miloin mitäkin.Tollaisen irroitettavan kontin kun tekee niin aivan sama mitä laki sanoo matkailuajoneuvoista kun kyseessähän on kuorma kun se on irroitettava kontti.Toki se että mun doppeli on 6hlö paku tekee sen että aina voi vetää täyden bändin kanssa.Joskus ukot ihmetteli ampumaradalla kun mulla oli latauspenkki doppelin takaosassa ja kahvit porisi Kasematissani,joskus meni aikaa kun hain optimaalista lentorataa 338 wm eripainosille ja eri ballistisen kertoimen luodeille,eli sama kaari kaikissa n 300m asti.Sen Kasematin etuosa on samassa kulmassa kuin Lt volsun tuulilasi,joskus vitutti kun Maunot moikkkaili hevosautoistaan vastaantullessa,etuosan ns otsapinta on valkeaa muovipintaista peltiä ja kun tulee siihen tuulilasin yläpuolelle niin voi näyttää heppakärryltäkin..Monet upeat metsästyskeikat sillä vietettiin Kuhmo-Suomussalmi akselilla.
Vastaa lainaten