Viestiketju: iskunvaimentimista
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.10.2003, 18:14
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Mulla on sellanen käsitys et kaasuvaimentimen ero normi vaimentimeen on se et toi kaasu ponnistaa vaimenninta ylöspäin,molempia on eri jäykyisiä.Mä oon sitä mieltä et noi jäykät vaimentimet kuuluu tuonne tunning osastolle.Mies siinä sun rankussa,onko siihen jo väsätty kallistuksen vakaaja/t?Noissa vanhemmissahan sellaisia mööpeleitä ei ainakaan ollu ja mutkissa mentiin aina helmat penkalla.Kyllähän se on niin et jos autolla ajaa paljon ns. siviili ajoakin ni olis laitettava sellaiset keski-arvo-iskarit.Mulla on messerissä kuljettajan puolen vaimennin ollu jo vuodenpäivät täysin ilmapumppu ja kun on kallistuksen vakaaja edessä paikallaan ni se ainoa vaimennin toimii koko keulan vaimentimena.Paikallaan ku ykkösellä rauhallisesti nostelee kytkintä ni auton keula nousee ja laskee noin kymmenen senttii.On jumalainen maastossa,mut mullahan onkin 240D se voiman kemiallinen merkki!!!Kyllä se rankussa tietty ton kokoisilla rattailla karkaa monesti remgas sellaiseen laukkaan että saattais olla mietintämyssyn paikka iskaria valitessa.

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten