Tää ny on mun mielestä sellanen juttu et ku puhutaan offivehkeistä,ni hyvä vaimennin kulkee siellä äärirajoilla eli on just niin huono että sillä pysyy viellä nippa nappa tiellä.Mä jakasin nämä kahteen ryhmään.
Bensa maasturit tehoa yli 200hepoa.
Diesel maasturit.
Kun on voimaa pellin alla ja sitä todella käytetään,on vaimentimen rooli olemassa.
dieselmaasturit ei periaatteessa tarviis vaimentimia ollenkaan,ne vaan hidastavat renkaan seurantaa maastossa.
Sen verran vielä et mä ainakin olin tosi positiivisesti yllättyny tästä oldmanemun vaimentimista.Niitä pumppaa ihan kevyesti edestakas.Sen ne poijaat oli ainakin ymmärtäny,et millainen vaimennin täytyy offikassa olla!Mulla ei oo sellasia,mut pääsin kuolaamaan niitä kaverin hankkimien yhteytessä,mulla on varattuna tallin hyllyllä tosi makeita sopivasti elpyneitä vaimentimia reservissä.mm.farkku omegan vaimennin on tosi hyvä,iskuakin on 35cm.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Pitääpä vielä lisätä sen verran et jos aikoo laittaa vaimentimet autoonsa ni olis ajomukavuuden kannalta ratkaisevan tärkeää että edessä ja takana olis samalla voimalla vaimentavat iskarit,muuten auto käyttäytyy heitoissa täysin käsittämättömästi.
Edited by - G280E on 21/10/2003 18:51:16
Edited by - G280E on 21/10/2003 18:54:49
|