löysin kerran junasta lompakon, jossa oli 500 markkaa, tulin sitten seuraavana päivänä taksilla kouluun!!
Söin tarhassa 'keltaista lunta', luullen että se on terveellisempää kuin valkoinen
Olin jotain 3-vuotiaana kesällä pihalla leikkimässä kun yhtäkkiä tuli kauhea paskahätä ja minä juoksemaan kotiin 3. kerrokseen, ei hissiä. Se paska kun sitten tuli ihan ripulina koko porraskäytävään niin oli mutsilla työ siivota koko käytävä mun rojuista, Housutkaan ei yhtään pidätelleet kun ne oli sellaiset sisähousuttomat shortsit.
Olimme jotain bout 10-vuotiaita nasseja ja parin kaverin kanssa keksimme eräänä kesäyönä käydä paskantamassa läheiseen leikkipuistoon eriskummallisiin paikkoihin, ja seuraavana päivänä oli tarkoitus välimatkan päästä tarkastella ihmisten reaktioita. Itse väänsin ruskeat pienen puron ylittävälle sillalle, toinen kaverini keinotekoisen pienen lammen keskellä olleelle kivelle ja viimeistä veijaria en muista minne tiputti mutta kyllä nauratti kun paineltiin pois sieltä odottelemaan seuraavaa päivää
Jostain syystä tuli myös kersana tungettua sakset stöpseliin ja jumalauta kahdesti! Jännästi tutisutti.
Laitettiin myös dominokeksien väliin Tabascoa ja tarjoiltiin naapuruston ipanoille. Ai sitä kuolan määrää!
Työnsin miesmakkarani cd levyn reiästä läpi ja esittelin tätä ystävälleni. Kyllä, mahtui, ja ei en tiedä mitä mietin. Kait se vaan oli helvetin hauskaa.
Joskus vedettiin kirkasta teippiä kahen puun väliin pyörätien yli, ja sitte kun naapurin vihane setä siitä hurautti ni kyllä nauratti.
Joskus pienempänä piti laittaa vessanpönttö täyteen muotovaahtoa ja sytyttää se vaahto palamaan. Näyttihän se hienolta kun nousi pöntöstä liekkejä.
Kaadettiin kaverin kanssa tälläinen seos tämän äidin kukkapenkin päälle toivoen, että kukat kasvaisi nopeammin.
"Lannoitteeseen" kuului:
0,5 litraa tärpättiä
litra virtsaa
desi moottoriöljyä
10 litraa keltaista maalia
litra akkunestettä
kaikkia keittiöstä löytyneitä mausteita
5 litraa bensiiniä
Ainetta tuli yhteensä lähes 20 litraa. Yritettiin sytyttää tätä, mutta ei onneksi saatu palamaan.
Kukkapenkin kohdalla on vieläkin alue, jossa ei kasva mikään, vaikka tästä on jo ainakin 15 vuotta aikaa.
en ole ihan normaalsllkölöl ölöllllöllllölköklöölköll.
EDIT. Tuon lannoitteen voisi joku patentoida rikkaruoho myrkyksi. ei kasva ruohot 15 vuoteen!