Viestiketju: Grand cherokee WJ
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.03.2010, 16:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

VM motorin koneenkin pitäisi kestää ihan kohtalaisesti, jos sitä käyttää oikein. Eli siis ei suoran konetta seis kovan ajon jälkeen, on erittäin herkkä hajottamaan kansia yms.. Tosin paljon niissä on vikoja ollutkin, ja itse välttäisin jos vain pystyy koska et voi tietää miten edellinen omistaja on autoa käyttänyt. Ei ne mersun tekniikalla olevat ihan älyttömästi kalliimpia ole, varsinkin jos etelä- tai länsinaapurista hakee.

Itse olen muutamia käynyt koeajamassa, suunnitelmissa on ollut ostaa. Mukava peli se ainakin on ajaa, menee metsässäkin ihan kohtalaisesti mitä jotain pientä sai koeajoilla testattua. Vetopainot on mukavan korkeat ja tien päällä ilman kärryä hyvinkin kelvollinen. Ei mitään rakatteja ole, mutta ei jalkoihinkaan jää.

Bensavehkeenkin voi ostaa jos ei kilsoja tule kauheasti, mutta osta siinä tapauksessa tarpeeksi vanha. Uudemmissa mistä katotaan CO2- päästöjen mukaan käyttömaksu, niin lennät perseellesi kun näet V8- koneen maksulapun olin kattovinani että lähemmäs 600€ vuodessa tulisi maksettavaksi niillä päästöillä. Vanhemmissa kokonaismassan mukaan, sama kone ja sama auto, niin maksu jää monta sataa pienemmäksi.
Vastaa lainaten