Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 21.10.2003, 15:06
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Ei ihan puolentunnin homma mut on joskus puolessakin tunnissa malja otettu irti ja pistetty paikalleen.
Uus murros ja sillä siisti, ei tartee aukasta kuin toine puoli ja varmemmin toimii jatkossa. Tulee uudet kumit mukaan. Ja saa tarvike liikkeestäkin. Vanhan sokan aukasu on vähän tietysti kinkkinen homma mut lähtee se irti. Mulla ei oo noita räjäytyskuvia kuin paperi versiona. Mut homma on kyl ihan simppeli. Jarru satuka irti ja sit olkatapin neljäpulttia, jarru paketti on sillon irti ja pois tieltä. Sit vois aukasta rasvakupin ja sieltä paljastuu erikoisempi mutteri, 32mm holkki rälläkällä käypäseks ja se mutteri lähtee sillä, eli tehdään sellaset neljä kynttä holkkiin/hylsyyn. Napa lähtee sit irti. Sit ne 8 tai 10 mutteria irti sieltä maljan takaa, siinä missä on murroksen suoja pallon tiiviste. Ja tämän jälkeen ala olkatappi irti. Tän jälkeen sull lähtee malja irti ja jää käteen, toivottavasti. Enää siinä on sit se murros näkyvillä, muut osatha onkin jo pesussa. Lähtee vätämällä irti, tulee koko vetari. Sit kumi írti murroksen päältä, jos on enää mitään kumia. Ja ihan juuressa siinä murroksesa on sit sokka, mikä lukitsee vetarin murrokseen. Huonot ja syöpyneet osat vaihtoon. Ja kokoonpano just käännetyssä järjestyksessä. Ohjeita saa vapaasti soveltaa, vastuuta en ota jos jokin menee rikki.


et kutakuinkin noin. Niin laakeri välys on sit 0.001mm eikä 200Nm, siinä navassa.


Vastaa lainaten