Viestiketju: 4 runner
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 14.03.2010, 09:43
Jopo_:n Avatar
Jopo_ Jopo_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 285
Perusasetus

Takana näissä on kitkalukko ja etuperä avoin

Tuosta apua vanhan kitkalukon elvyttämiseen:
http://www.tvracing.net/?download=Hi...20kiristys.ppt

Yleensä tuo lukko ei pidä näissä puoli miljoonaa ajetuissa toyotoissa yhtään, mutta maltillisella kiristyksellä ja uusilla öljyillä voi saada jopa jotain jo aikaankin. Omaan jäykkäakseliseen hiluxiin tulee taakse palalukko ja tuo vanha kitkamurikka menee shimmitettynä etuakselille. 4Runnerissa ei sama onnistu koska on IFS-keulalla ja sen takia etu- ja takaperä eri kokoiset (7,5" ja 8"). Tuohon erillisjousitetun etuperään löytyy erilaisia lukkoja, mutta kestävyys ei ole kuulemma kehuttava. Toinen vaihtoehto on vaihtaa jäykkä etuakseli.
__________________
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 -

Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground
Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan

Viimeksi muokannut Jopo_ : 14.03.2010 09:49
Vastaa lainaten