Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 12.03.2010, 21:53
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FROM Näytä viesti
venttiilikopasta imusarjaan menevä letku oli alapuolelta halki olisko johtunut siitä?
lambdat nyt kumminkin menee alkuviikosta vaihtoon niin täytyy käydä haistelukoneessa sen jälkeen
Hyvinkin mahdollista, tämä on tarkka toimivista huohottimista. Tukossa olevat saattaa hyydyttää tyhmäkäynnin kokonaan. Noihan on silleen ovelasti laitettu että vasen ja oikea toimivat eri kierrosalueilla, oikea menee suoraan plenumiin ja vasen sinne kaasuläpän kieppeille.
Venttiilikopassa olevassa tumpissa on öljyneroitin, putken
auki olo kannattaa varmistaa. Se sisäjuttu lähtee irti jolloin voi rassata puhtaaksi.

Varmaan nää jo olikin selvää kun paikat ollu auki?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten