Viestiketju: G-500 jahtiautoksi
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.03.2010, 22:25
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Jouni keräs pisteet.

OT: Miten on voisko tohon nikin viereen saada vaikka syntymäajan näkyviin? Aattelin vaan, ni ihmiset tietäs, että miten vakavasti kannattaa ruveta asioista vääntämään?

Vittu mersut ja uatsit on ihan perseestä ku mei iskä sano et vittu tojota on paras

Älä rupee, vittu oon mie enneki liimannu tarroja autoon
Just ku mersuintoilijatkin rupes tajuu ettei offaus o kovin kauhean mahottoman kuvottavan mielettömän vakava asia ni siirrettiin sitsattiin.Mut no panic,kyl mä voin mersuja kehua lisääkin.Eipä taida olla oikeasti sitä hyvää tehdastekoista kun kaikkia tarvii rakentaa,Ranges paras alusta,mersussa tuenta ja ameriikasta moottori,sitä konseptiahan kaikki matkii.Jopa tojotissa vakiona lukkoja mikäli sitä ajatellaan ja sekä tojon kuin niksoninkin aksulat yhtä vahvoja.Mutta asiaan,sillee oikeesti mulla se mese on tallissa kun haasteellisempaa on ajella tolla idän ihmeellä ja keveämpi on kaivella kun uppoaa,nimittäin varmasti uppoaa,varaosat halpoja ja tarpeeksi helppoa huoltaa ja korjata.Tokihan jokainen joka on autoa rakentanut tekee sen tunnesitoutuneena eli ymmärrän ettei omaa sais haukkua ja valintahan tehdään ainakin muka perustellusti,olkoon lopputulos muiden mielestä mitävaan.Mutta mukavia ajosessioita myös mersumiehelle-HV
Vastaa lainaten