Kuuluu loistavasti!
Hienoa, että sähkömies löytyy omista porukoista. Kun tämä homma saadaan vielä hieman eteenpäin, niin kokoonnutaan palaveriin porukalla nokikkain ja hiotaan testi lopulliseen muotoon.
Noista virroista sen verran, että jenkit saavuttivat Warn9000-testissä labrassa maksimi moottorivirraksi melkein 850 A:ta!!!! Tämä tapahtui tietysti äärioloissa ja lopuksi he sitten polttivatkin moottorin.... Mutta oletettavasti meilläkin virrat nousevat sinne 500-600 A:n paikkeille parhaimmillaan/pahimmillaan.
Eli virtamittarin täytyy olla asteilla 0-1000 A:ta.
Kävin juuri "hylkäämässä" yhden mäen, jota ajattelin yhdeksi potentiaaliseksi testimäeksi - se oli ehkä liian jyrkkä ja pohjaltaan liian pehmeä - ainakin se tarvis sotkea panssarivaunulla tiiviiksi ennen vetoja... En muuten päässyt FJ:llä edes lukot päällä sitä mäkeä ylös - ensin loppu pito hiekkaharjulla ja sitten kun koitin vauhdilla niin, kone sammui (tankki oli melko tyhjä ja todennäköisesti hörppäsi ilmaa töyssyissä).
|