Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.03.2010, 09:22
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
SIIS JUMALAUTA!!! Mulla 6kk poika, vaimo, asuntolainaa yms. emäntä äitiysrahalla ja itte nyt ollu 9kk saikulla. Kelasta päätökset kestää ikuisuuden ja sossusta ei saa mitään. Liikaa tuloja kuulemma...
Pitää "erota" emännän kanssa. Emäntä hankkii kunnalta vuokrakämpän niin johan alkaa hilloa tulemaan.

Toinen mitä pähkäilin, että jos perustaisin firman, mikä ostaa minulta talon. Itse jään asumaan taloon vuokralle. Vuokraa maksan firmalleni. Vuokra kattaa lainakulut + asumiskulut firmalle siis. No nythän minä en siis omista enää mitään muuta kuin tuon firman. Firma kun ei maksa sinulle mitään palkkaa niin ei sitäkään voi tuloksi ottaa. Firma on myös perin velkainen.. Firma tietty osakeyhtiö. Mikäli firman omistus on ongelma niin myy sen vaikka vanhuksille eurolla. Näin ei omista enää yhtiötä Silloin pitäisi tulla hilloa, koska ei omista mitään.

Tosin itselläni on ongelma kun talossa on kokoa se vajaa 400 neliöö niin sossun/kelan mukaan 5 henkiselle perheelle riittää 105 neliöinen talo. Eli kun sähkölasku on n.60€/kk niin tuo pitää jyvittää 105 neliölle tarkoittanee siis n.20€/kk sähkölaskua? Kenellä on noin pieni sähkölasku 5:llä hengellä? Tuo siis sisältää sähkön + sähkön siirron. Sama homma koskee vesilaskua, vakuutusmaksuja jne. Tuon rajoituksen voisi taas kiertää sillä että vuokra sopparin mukaan itselläni olisi käytössä 105 neliöö. Muut tilat olisi yhteiskäytössä tai tyhjillään.

Tiedä sitten voisiko tuo oikeasti toimia.. Perseestä tuo kelan ja sossun toiminta kuitenkin on. Yhtään mitään sieltä ei saa, ellet ole sosiaalipummi mikä ei käy ikinä töissä.
Vastaa lainaten