Viestiketju: 2WD patrolli
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 09.03.2010, 12:05
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Noniin ja anteeksi kauhiasti mutta pitää vähäsen varastaa topikkia, vaikkei patrulliin liitykkään mutta king crappiin eli nissaniin kuitenkin!

Eli tuossa omassa alkaa oikean puolen AMV:n manuaalinen napalukko kahisemaan kun ajetaan napikset päällä mutta takavedolla!! Mishä mahtas vika olla?? Kertaalleen otettu napikset irti ja sillon oli just tämä oikeenpuolimmainen (eli apparin puoli) napalukko pulteistaan löysällä, kurkistus sisään, ei metallihilettä, pikkasen moottrolli öljyä 10-40W sisuksiin, huljuttelua ja takas kiinne molemmat.

Nyt taas kahisee, siitä jännä että antaa kuitenkin ajella pitkähkön huikosen ennenku alkaa kahisemaan, kylillä ajelusta ei vielä mutta kun esm. tästä lähtee ajelemaan kerimäelle ni alkaa vienosti kahajamaan!
Eli pitäskö nyt ruveta kurkistelemaan tuota laakerin kuntoa? Välystäkään ei ole nimeksikään pyöränlaakereissa

Ja kun kuitenkii nämä velhot täällä palstalla on kovasti väittäneet ettei talvella ole haittaa vaikka ajelisi takavedolla mutta napalukot päällä.

__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten