Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 09.03.2010, 10:21
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.016
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säätäjä_setä Näytä viesti
Kun pumppu on sammunut irroitat ja kytket suuttimen johtoja niin kuuluuko suuttimesta klik eli aukeaako suutin heti kun laittaa johdot kiinni? Tieteellisempi tapa todeta tämä on mitata suuttimeen menevä virta pihtivirtamittarilla tai sarjaan kytketyllä Ampeerimittarilla. Tilanteen voi todeta myös mittaamalla jännitteen suuttimen yli.

Jos ohjaus on päällä jatkuvasti veikkaan, että ECM:ästä on palanut suutinta ohjaava transistori. Toinen mahdollisuus on johtosarja vika. Eristeet hävinny jostain ja oikosulku.

Minkään anturivian ei pitäisi aiheuttaa ruiskutusta kun kone on seis. Käydessä kyllä seokset voivat olla reilustikkin pielessä.

Mikä on ECM:n tyyppi (numerot kannesta). Jos on kuvia, niiin aina parempi.

t. Juha


Suuttimen ohjausjännite makaa koko ajan päällä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pecos Näytä viesti
Tässä olis kuvia vuoden -93 swiftin boxista:

Tyyppi on vaihtunu G3


Sisuskaluissakin muutoksia



ja liitinkin näyttää hiukan erilaiselta



Boxin kansi on muutettu ruuvikiinnitteiseksi, mahtaako olla huono enne?

Edit: tuolta löytyy sähkökuvia vuosimalleittain:
http://metroxfi.com/2008/11/geo-metr...ring-diagrams/


Tietääkseni on tämä boksi,pitää purkaa irti kunhan saan auton kaivettua hangesta esille

Viimeksi muokannut Racingrabbit : 09.03.2010 10:26
Vastaa lainaten