Hmm... vaikuttaa aika hyvälle. Mutta yx juttu: mites huomioidaan "vinssipedin" (FJ) akkujen kunto vetojen välillä, luulis ekan vedon olevan parhaassa asemassa ja viimeisen huonoimmassa, ei varmaan kannata sikakiivaaseen tahtiin vetää rankkoja nostoja, että auton laturi ehtii puskemaan riittävästi akkuja täyteen. Entäs jos ottais muutaman lämmittelyvedon jollain vinssillä, ja jotta lähtökohta olis sopiva ekallekin varsinaiselle vedolle? Vinssipeti kannattanee ankkuroida kunnolla, ettei lähde alamäkeen.
Myöskin vinssien kytketöjen akulle (tai mieluummin akuille) tulisi olal vertailukelpoiset, saman samaa piuhaa (ainakin saman paksuista) yhtä pitkästi ja samat samaan tapaan tehty liittimet.
Painona oleva auto kannattaa tietysti olla vapaalla, kuskin pitää kuitenkin olla hereillä jos vaikka menee vaijeri poikki. Samaa uraa jos vetää ja laskee kaikki autot niin pitäis olla aika tasapuolinen.
Kannattaa myös mitata vinssien nopeudet, esim. väliajat 5m - 10m - 15m jne.
Hitsi, melkein tekis mieli tulla testaamaan oma narukerä...
-Paavo
|