Viestiketju: G-500 jahtiautoksi
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.03.2010, 20:54
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Jos nimimerkki on hv niin meilläpäinhän se kyllä ymmärretään että hv...Kuitenkin on jääny tulematta ne mersut perässä kun on maastoon menty,Kokemuksestahan mä vaan kirjotan,voit lähteä mukaan Karjalan laulumaille kun keväällä tai kesällä sinne mennään,eipä taida vakiomeset viihtyä tai oikeammin kun viimeks Gllä siel oltiin niin painavaksi osoittautu jopa lyhä Gemeläinen.Ja jos susta tuntuu että Gn omistaminen on susta tehnyt kuskin niin voin asiaa epäillä ja esitän myös sinulle haasteen.Maastoon vakio mersulla ja vakio Uazilla,ensin niin että minä ja Uazi edessä ja sitten sinä Mersulla.Ainiin tokkopa löytyy vakiomersua millä maastoon..Oikeasti vakiolla HOHHOH ja sitten Heräsit.Sama kuin Toipoi juttujen kanssa,miksi Tojota on Suomen rakennetuin Maastoauto???Kun pakko rakentaa kun ei mene vakiona mihinkään!!!Toki voidaan me koittaa kotimaankin kamaralla,muutama kiva joenylitys konepeltisyvyyteen ja suonylittelyä ym,pientä kalliolle vetäsyä,eli löytyykö rohkeutta koitella???Taas toisaalta voitas ihan huvinvuoksi katsoa paljonkos sun
Meseä on laiteltu ja säädetään Uazia samaan suuntaan ja sit koitetaan että kuinkapaljon sä sit häviät.
Totuushan on ettei auto jossa ohjaustehostin automaatti ja tehokas moottori opeta ajamaan,sellasellahan ajaa vaikka opetettu kädellinen apina.Mutta auto ilman ohjaustehostinta,manuaali ja tehoton moottori opettaa paljon enemmän,koitapa joskus.Niin ja haasteena muillekin omiensa kehujille,uskallatteko lähteä vakiopelillä koittamaan Uazin pesua???
meilläpäin ei tosiaankaan ymmärretä mitä teilläpäin ymmärretään... Mitä mun nimimerkki liittyy tähän, nimestä ensimmäiset kirjaimet, onko sulla jotain ongelmaa sen kanssa ???

ja toisek piti ihan pariin kertaan lukea toi sun tektsi koska ekalla kertaa meni täysin ohi, vähän enemmän selkeyttä asiaan, ja mistä vitusta tällästä uhoa oikein löytyy...
Jos kyseessä on VAKIO maasturi niin siinä melkovarmasti ratkaisee myös moni muu ominaisuus ja yleensä vakioautot toimii käyttöautona, tuskin kovinkaan monella on uazia käyttöautona... Ja tässäkin topikissa aloittajalla oli mielessä 500 gee käyttöautoksi, jota ei kukaan selväjärkinen edes lähde vertaamaan mihinkään ryssän valmistamaan kuppaseen uaziin.

Ja se että omistan mersun ei vaikuta mitenkään mun ajotaitoon, enkä ymmärrä mistä tämänkin vedit ??? En tosiaankaan harrasta maastoautoilua sen takia että ajelen huvikseni puita päin...
Eikä se uazi todellakaan ole niin hyvä maastoauto jona sitä itse pidät, ei lukkoja, käytännös ei jousitusta, ei mitenkään kestävä eikä laadukas (tämän tietää jokainen armeijan käynyt)
Ja monessa paikassa mese menee edellä ja uatsi tulee narun jatkona peräs, siinä sulle testiä saatana
Vastaa lainaten