Jepsis...Mä olen erittäin vakuuttunu noihin paten koon vinsseihin!Oulun pojilla on tosiaan noita rankkujen keulilla ja niiden antamat työnäytökset niin raajärvellä ku ylläkselläkin hälventää pessimistisimmänkin epäilijän 110%:lla varmuudella(puhun itsestäni).En tiedä missä tollasen sähö vinssin raja tulee vastaan,mut mä en ole sitä vielä nähny.Sodankylän pojilla oli kai saman kokoluokan vinssiä keulassa ja sanovat ettei vetokyvyn puute ole rasittanu,vaan 8mm vaijerit,ku menee tuorekin vaijeri puhtaasti vetämällä poikki.Käyttö-iässä saattaa kyl tulla eroavaisuuksia,sillä tollanen tojo vinssi on oikein huollettuna isältä pojalle tavaraa.Ei ne oikean merkkiset sähö vinssitkään työtä pelkää,mut ei vain ole niin pitkältä kokemusta niistä,jotentäytyy jäävätä itseni tässä kohdin.Edelleen olen samaa mieltä siinä et ei ny missään ihmeessä mentäis investoimaan vajaakokoiseen vinssiin,jos mulla olis esim suska(tod näk.vielä tulee sellainen joskus)ja olisin hankkimassa siihen vinssiä,ni just tollasen 9000:n siihen laittasin(Olisko makee vetää vaik blazeri suosta suskalla,tietty se pitäis ankkuroida johonki et pysyis paikallaan)
Loppu kaneetti:
Jos ostan joskus sähövinssin,ostan siis minimissään 9000:n Warnin!Sen olen päässy itse toteamaan kuin se homma toimii kuin sen pitää!Ei todellakaan mitään lastenhuone tavaraa...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|