Viestiketju: G-500 jahtiautoksi
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.03.2010, 06:11
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Vaikka mulla on käytössä ollut jahtiveturinakin sekä offissa patrollista g meseen niin kyllä täytyy uskoa ettei joku ns muoviräpyskälevikkeinen mese se paras vaihtoehto,toki vetokyky kantavallapinnalla jees mutta kun haet sen raadon metsästä niin kulmat ruttaantuu,on sen veran kankee.Toki jos puuttomalla tunturialueella niin vain nurkat kun ei tarvi puitavasten kääntää.Mun mesen takaovess vielä hirvisonnin sarvenpainama kun tarvi pakitella hirvi perässä,uazilla vetäessä vain nurkissa pie niä painamia.Mulla oli mesessä 35 renkaat ja silti piti olla tarkkana mistä ajoi ettei uppoa.Uazi painaa alle 1800 kg ja mese 2400kg ja kyseessähän onkin vain 300gd ilman turhaa painoa,siis ei mitn sähköikkunoita ym...Voimallahan et tee mitn jollei pohja kanna,siitä mistä uaz menee sukkasillaan mese ja muut painavat esim hjt kyntää rumasti.Mulla oikeasti on ollut suikkaa,rangea,patrollia,uazeja sekä mese,ja jokaisessa jotain hyvää ja jokaisessa jotain huonoa.Tokihan tää topikki enempikin fiktiivinen eli jos ois rahaa niin...
Vastaa lainaten