Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.03.2010, 14:57
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Kuumeisena ei kyllä koskaan tunnu miltään, mutta muuten on parit kerrat tullut nähtyä harhoja.

Toinen kerta oli joskus 16-vuotiaana kun olin ottanut nukahtamislääkettä. Nukahdin kyllä, mutta heräsin keskellä yötä. Olin silloisen eukon kämpillä ja näin että huoneessa oli helvetisti tonttuja. Semmosia alle metrin mittaisia joka puolella. Jotkut istuskeli penkillä ja poltti piippua ja jotkut vaan säntäili ympäriinsä. Sitten katsoin lattialle ja siellä luikersi käärmeitä. Eukko oli herännyt kanssa koska meikäläinen istuskeli sängyllä ja nauroi kovaan ääneen ja puhuin itsekseni jotain sekavia vammaisia juttuja. Sitten tajusin näkeväni harhoja ja hyppäsin ylös ja kävin laittamassa valot päälle kun halusin nähdä mitä ne jutut oikeasti oli. Ne oli kaikki jotain vaatteita ja käsilaukku jne.

Toinen oli intissä leirillä tosi vähillä unilla yksin vartiossa. Olin kuoleman väsynyt ja tuijottelin kaukaisuuteen. Sitten mulle tuli mieleen että voisinkohan kuvitella sinne kaukaisuuteen mustan hevosen joka juoksee kohti. Sitten sinne ilmestyi musta hevonen joka juoksi minua kohti. En tiedä miten, mutta yhtäkkiä vaan keksin, että voin kuvitella näkeväni ihan mitä vaan ja se ilmestyy näkökenttään heti ja juuri sinne minne haluan ja juuri sen näköisenä kun haluan. Tulihan siinä kaikenlaista kuviteltua.
Vastaa lainaten