Viestiketju: lakko
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2010, 11:16
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Ite oon TÄYSIN tyytyväinen omaan palkkaani, enkä halua olla tekemättä töitä vain siksi että jotkut mulukerot jotka jo muutenkin tienaavat AIVAN liikaa saisivat vielä enemmän paalua. Ja varsinkin jos se ei omaan palkkaani vaikuta muuten kuin vähentämällä töitäni, eli negatiivisesti. Ainoa paikka jonne he oikeasti ansaitsisivat paalua on se minne aurinko ei paista. Muutaman vuoden kuluttua on suomipoika kusessa kun itänaapuri saa omat satamansa valmiiksi ja toimimaan kunnolla, se on väistämätön kohtalo. Sitte alkaa ulina ku rahat ja työt loppuu, ja kaikkia osapuolia syytellään vuorotellen. Jos uskot että olen väärässä, usko mitä haluat (niinkuin suurin osa kansalaisista). Aika näyttää.

Ja epäilijöille tiedoksi, en todellakaan ole venäjä-ystävällis-mielinen, olen vain realisti. Vituttaa moinen pelleily, kuvitellaan et ollaan kaiken herroja ja et on vara nyhtää mitä halutaan vaikkei ees tehä oikeita töitä. Jokainen ahtaaja saa aivan vapaasti tulla kokeilemaan miltä tuntuu ajaa 3-6 paperirullakuormaa päivässä verhokapelliyhdistelmällä, jokainen rulla lattiaan sidottuna, ja tehdä perinteistä 12-15h päivää. Ja jos vielä sen jälkeen joku (m)ahtaaja kehtaa väittää työnsä olevan raskaampaa, vastuullisempaa ja ansaitsevansa puolet kovempaa palkkaa, saa tulla vapaasti juttelemaan asiasta.
Ja tietenkin ylityöt maksetaan niinkuin kuuluu???
Vastaa lainaten