Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tratok
Haluatko maksaa sitten mulle sen bensan mitä auto syö erolla kun ajan 80km/h ja mitä se syö 100km/h?
Tuo nissani kun vetää 80kmh nopeudelle n. 4l/100km ja 100kmh nopeudella n.6.5l/100km :-P
|
Jos tuota vauhtia ajelee niin ei siitä mitää haittaa kenellekkään ole, vielä jos jonon päästää ohi jos sellainen takana on. Eri asia onkin sitten nämä ketkä jumittaa 60 vauhtia 80 alueella. Kyllä sitä 80 vauhtia jokaisen pitäisi maantiellä uskaltaa ajella. Esim. tänään 54:lla oli tälläinen helvetin mummeli mikä ei tiennyt mikä se kaasupoljin on.
Mitä tulee tuohon alkuperäiseen kysymykseen niin kylän poliisit on erittäin mukavia. Monta kertaa tuossa turissut ja ovat jopa käyneet remontin edistymistäkin kattelemassa. Mutta sitten kun tulee paikan päälle jeesustelijat tuolta Lahdesta.. On kyllä niin kyrpää poliisia kuin olla vaan voi. Kuvittelevat hieman liikaa itsestään. Ovat varmaan heppi ojossa kun saavat vähän pippurisumutetta käytellä ja pamputtaan pääsevät. Kylän poliisit kun ongelma tilanteet hoiti yleensä puhumalla, mut Lahden kaverit on nähnyt Commandon pari kertaa liikaa. Ne tulee äksönillä paikan päälle. Itseäni ei siis ole pamputettu, eikä sumutettu, mutta tilanteen olen nähnyt alusta loppuun. Hyvä ettei itse joudu putkaan kun huomauttaa liiallisesta väkivallasta poliiseja.
Niin ja sakkoja olen saanyt yhden ainoan kerran joskus muinoin 90-luvulla. Ihan syystäkin kun ylinopeutta ajoi. Silloinkin sanoin niille että saisivat useammin näkyä tien päällä. Nythän tuolla liikenteessä saa tehdä mitä vaan kun ei siellä ole valvontaa. Tolpat ei valvo, ne rahastaa typeriä ihmisiä ketkä ei osaa käyttää jarrua. Esim. tässä 2vk aikana auton mittariin on tullut reilusti yli 2000km. Kertaakaan ei ole tutkaa näkynyt missään, maantiellä ei ole poliiseja näkynyt ja se ainut kerta kun poliisi on näkynyt tapahtui itäkeskuksessa päin kun ajoivat autonsa parkkiin laitoksen eteen. Sitä en sitten tiedä onko siviilipoliiseja ollut. Poliisin nykyinen taktiikka kun on olla näkymätön..