Ei helevetti! Missä ne nörtit on? Joka heebo käyny intin? no lollolloo...
2kk tykärinä sitten kolmen vuoden tauko ja nytten sivarina!
Ei mul mitään valittamista intistä ollu, kahden kuukauden jälkeen tuli vaan helmi koulupaikka, sen jälkeen oli muutaman vuoden duunissa ja nyt kun ne alko kyseleen niin funtsin et en mä sinne enään takasin tuu kun oon käyny jo kerran... toisaalta mun periaate oli "jos et vemppaa, et voi voittaa"
Mutta kuitenkin, nyt ollaan sivarina koulussa, enkä oikein voi valittaakaan: kuus tuntia duunia päivässä, kolme lämmintä ruokaa päivässä, ilmanen asutus, netti jne.
Liksaa tulee täl hetkellä hurjat 200 egee kuussa, mut ainoot kulut on puhelin lasku ja viinat että en valita siitäkään. Ja kohta nousee liksa 400 egii kuussa et ei muutakun juhlat päälle!
Duunina mä täällä leikin adminia, atk-tukea ja opetan muutamaa kurssia, et paha tätä on duuniksi sanoa, kunhan jaksaa olla näkyvillä yhdeksästä kolmeen. Kaikki normaalit lomapäivät käytössä plus kaikki koulun lomat, eli syys-, talvi-, hiihto jne.
Ainot mistä vois valittaa oli tää ns. "koulutus jakso" lapinjärvellä. Kolmeviikkoa piti siel käydä, yhtään yötä en ollu siel hippien seurassa kun oli oma auto ja kotiin matkaa noin 40 kilsaa. Se oli siis ihan naurettavaa pelleilyä! Kuvitelkaa tunti jonka aihe on "miehisyyden myytit" tai miten "liikenne turvallisuus" liittyy sivari koulutukseen? siellä on tunnit lähinnä vaan sen takia koska valtio on määränny ja niillä vaan istutaan kiltisti. noh, olihan se kokemus kolme viikkoa siellä ja sitten viikonloma ^^
Lopuksi vielä mielikuvitus tehtävä: Viimeisenä päivänä oli vapaa ehtoisia esitelmiä. Kuvitelkaa kaksi metrinen, 120 kiloinen, perseeseen saakka roikkuvilla blondatuilla hiuksilla ja pullon pohjalaseilla varustettu hippi pitämässä esitelmää aiheesta "ufot" ja vittu se puhu valehtematta tunnin! siin repes pokka jokaiselta vähintään kerran!
Aamukasa kuittaa hyvät päivät!
...Expect the unexpected...
|