Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Antti
Kyllä todellakin saavutat käytännön hyötyä. Eikös tuossa kolmilovisessa ole melkoisen pitkä ykkönen. T-18 on varmasti paljonkin parempi vaihtoehto ja kestävämpi, kuin uudemmat alumiinikuoriset nelivaihteiset (näissäkin välitys riippuu mistä autosta aski on peräisin, CJ:ssä pidempi ykkönen).
T-18 on kestävä aski ja ykkönen joka tapauksessa hitaampi. Hieman kankeampi vaihtaa (vaatii Truck-asennetta, ehkä hieman välikaasua), mutta kestävä ja jopa keräilykamaa nykyään.
Kytkin kannattaa samalla päivittää suurimpaan saatavilla olevaan. Asetelmia todennäköisesti tähänkin eri kokoisia. Uudemmassa T-176 askissa 11":n on ainoa järkevä, joka elää pidempään. Ainakin vakio perävälläreillä ajeltaessa maastossa.
|
No hyvä juttu... ja truck henkeä löytyy

. Mielessä kävi jo aikasemmin että jos sintterilevyn tekasis kytkimeen ja sit vanha löysä asetelma niin vois tulla ihan inhimillinen. Ei sit ainakaan kytkin palais... no katsoonyt miten toteuttaa mutta tuo T-18 laatikko tulee varmasti.