Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Suuri ongelma nivan maasto ominaisuuksissa on ratin ja penkin välissä..Ajetaan liian hiljaa vaikka kovempaakin voisi mennä, ei uskalleta antaa kierroksia koneelle vaikka ilo alkaa itse asiassa vasta 5000 ylöspäin..Niva ei ole suuri dieselmaasturi eikä sitä voi samallatavalla ohjastaa jos haluaa päästäkkin johonkin
|
Katkennu vetari tai lohjenneet etuperän kuoret kainalossa on sitten hyvä kehua miten niva kulkee pahoissa paikoissa... Kulkee se vaikka mikä vehje puskassa kun riittävästi vauhtia ottaa mutta en kyllä ihan surutta kenkisi nivaa jos sillä enemmän tykkää ajella.
31 kumin kanssa kääntyvyys on alkaa olla niin ja näin vai onko jo runkopalkit louhittu edestä pois? Jos vanteen et on 0 tai miinusmerkkinen niin pyöränlaakerit alkaa olla minusta jo luvattoman tiukilla... Ainakin omassa vehkeessä et0 vanteilla on saanut vaihtaa laakerit jo muutamaan kertaan sillä on ehkä osuutta asiaan kun keulalta löytyy extra painoa eli vinssi ja panssarointia.
Jos tarkoitus on rakentaa sellainen räppivehje jonka kestävyys on sivuseikka niin unohda mitä olen tänne kirjoitellut...