Viestiketju: Niva offi-autona.
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 01.03.2010, 21:50
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti

Mitä renkaita olette käyttäneet+ miten korottaneet?
Alle 30 tuumaset fedimat. välitykset: 4.3 perät tai tiheemmät "pakolliset" jos rengas tuota kokoa.

Korotuksiin taakse lipposelta dopparin jouset ja eteen w123 jouset 30.5-32.5cm pituisina, riippuu paljon on painoa keulalla. Ulosjoustokumeista 1/3 pois ja vm. 85 lehtijousipajeron iskarit eteen ja taakse.
Nämä viritykset on testattu tämän vuoden talvieksytyksessä ja ne toimii.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti
minkälaisia lukkoja/välityksiä/akseleita? Mitä moottoreita?
Lukkoja ei löydy valmiina helposti eli teettämiseksi menee. Unohda kitkalukot, niissä menee hermot ja rahat jos yhtään vakavemmin meinaat ajella. Vakiomoottori on pop kaipaa viilaamista jos haluaa tehoa. Jos vaihtaa koneen niin siinä vaiheessa melkein sama mitä sinne survoo, voimansiirto poikii jostain kohtaa varmasti lisääntyneen tehon myötä. Akselien vaihdosta; Helpommalla pääset kun etsit auton missä on mieleiset akselit...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tossavainen Näytä viesti
tekeekö nivalla ylipäätänsä mitään?
Pieneen offinälkään tekee. Jos nälkä kasvaa niin suosiolla osta sellainen auto johon löytyy edes jotain osia valmiina... Äärimmäisen epäkiitollinen rakennettava jos mennään vakavempiin virityksiin.

Rohfiilista löytyy kuvia ja jossakin on omasta rojusta rakentelurojektiketju.
Vastaa lainaten