On... jos tää on sama SS-laatikollinen Pajero mistä on juttua mitsufoorumilla

Mutta, jos joku on värkänny siihen toisen perän, nii sittehän sitä ei tiiä ku perämurikkaa ihmettelemällä...
Kaks nopeeta tapaa havaita asia kattelemalla, GLS (muoviset helmakoristeet) = takatasurin paineilmalukko
tai
Pistä nopee tai hidas keskitasuspyörälukollinen asento jakolaatikosta (syttyy kaavioon oranssi merkkivalo keskelle), paina vaihdekepin vasemmalta puolelta Rear diff lock on, alareunassa samassa kaaviossa ruppee vilkkuu oranssivalo (tai jää palamaan jos lukko menee päälle) = takatasurin paineilmalukko
Jos sulla ei löydy jakolaatikosta em. asentoja (4LLc ja 4HLc) eikä silloin varmaan löydy tuota nappia kepin vierestä nappia, niin silloin siinä on kitkalukko. Lukottomia Pajeroita ei oo maahan tuotu, koska ilman sitä mekanismia niistä ei oo saanu autoveron alennusta.