Viestiketju: varttimaili
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.10.2003, 06:31
Guest

Perusasetus

Kokeilin nuo tehot laskea netin calculaattoreilla,Ja tälläistä näytti.Eli painoni 90kg.1520+90=1610kg/3620lbs ,loppunop.vakiona 96mph antaa takapyörätehoksi 250hv ja tuo minun 106mph antaa 336hv ja koneteho 397hv olettaen hävikiksi 18%.
Hieman nuo kuulostaa suurilta nuo lukemat ja itse uskonkin noiden tehojen olevan niitä "ameriikan polleja",jotka eivät dynossa käy vertailuun todellisten tehojen kanssa.Ja tehopenkeistä vielä sen verran,että niissä on eroja.Itse oon käyny 5.7tpi transulla ,jossa vain peltisarjat ja k/n filsa ja näytti 278hv konetehoksi ,aika hurjat tehot kun toiset joutuu laittamaan samoihin lukemiin päästäkseen alukannet imusarjan ,nokan jne.
Mutta mene ja tiedä.Ei sillä niin väliä mikä lukema on,kunhan se nousee järkevästi kun tekee parannuksia.Eli air foil 15hp jne. k/n filsa 20hp ja lastu 20hp ja takapöntöt 15hp=70hp ,niin tää on sitä amerikkaa,on se niin helppoa.Ei kannata uskoa kaikkeen.
Tosia asiassa tuo 336 hp kuullostaa oikeilta konetehoilta ei takapyörätehoilta sanoi kuka tahansa mitä haluaa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten