Viestiketju: LÄRVIKIRJA [FACEBOOK]
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.02.2010, 09:31
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ-61 Näytä viesti
Kyllä se Lisbeth Door sieltä löyty...mikä kumma siinä on jos ihmiset haluu pitää yhteyksii toisten kaa nii sama se.Mukavampi siel on sätätä ku soitella tai jotai muuta vastaavaa, mikä pakko se on paljastaa itestää kaikkee järki se on mikä toimii siellä niiku mones muussakii asiassa.
Niinhän se on. Minua vain huvittaa, kun aluksi jokainen laittoi kaikki asiansa näkyviin. Sitten varmaan kolahti ja sitten piilouduttiin. Miksi pitää piileksiä, jos se on niin hyvä väline yhteydenpitoon? Jotenkin ihmetyttää. Kaikkein eniten olen pahoillani siitä, että äidit laittavat lastensa kuvat näkyviin. Siellähän ovat kuvat ties missä, vaikka ne kuinka piilottelisi.

Omilla lapsillani on profiilit FB:ssä, joten pystyn seuraamaan läheltä touhua, joka ei aina ole kaunista katsottavaa. Eräs poika sai ehdollista vankeutta, kun herjasi entistä tyttöystäväänsä Facebookissa. Nuoret eivät aina ajattele, mitä kirjoittelevat ja julkaisevat, eivätkä näköjään vähän vanhemmatkaan.

Olen miettinyt tuota FB:n suosiota, enkä näe siihen muuta syytä kuin sen, että ihminen on laumasielu ja haluaa kuulua yhteisöön.
Vastaa lainaten