Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 19.02.2010, 23:16
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Onhan ne jeepin kaaret ihan oikeasti todella vahvat, ja muutamilla (laittamassani linkissä näkyvillä) lisäosilla niistä todennäköisesti tulee jopa vahvemmat kuin suunnistuksen minimivaatimus, mutta asian toteennäyttö on vaan hieman hankalaa.

Jos kaarien kestävyys lisäosilla todella on riittävä, niin uskoisin sääntöherrojen uskaltavan antaa jeepeille erivapauden, mutta onko se sitten reilua muita merkkejä kohtaan, siitä tulee varmasti itku ja valitus, tavalla tai toisella.
tätä tarkoitin.. tietenkin, jos cup -komitealle joku kunnolla esittelisi nuo Jeepin kaaret, ja tutkittaisiin niiden sopivuus, tuskin kenelläkään olisi mitään sitä vastaan että ne hyväksyttäisiin, melko harvassa suunnistusautossa kun on valmistajan tekemät kaaret. Muistelisin että kilpa-autojenkin luokitustodistuksissa löytyy mallikohtaisia "erivapauksia"

Siltikin, joku alkaa sanomaan että "tuohon hyväksyttiin tollaiset, niin tähän pitää hyväksyä tällaiset"
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten