Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.02.2010, 06:18
tomikoo:n Avatar
tomikoo tomikoo ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: mäntsälä, hautjärvi
Perusasetus

Kaarista vielä

Mikä voi olla yksinkertaisessa asiassa näin vaikeaa. . . Ihme vitun vinkumista. Tää on minusta ihan sama asia, kun joku kilpailaja ilmoittautuisi modiin orkkis autolla ja vaatisi tasoitukseksi kaikista hakemistaan rasteista maksimi pisteet, koska ajaa luokkaan soveltumattomalla autolla.

Jos auto ei täytä sääntöjen edellyttämiä vaatimuksia ja sitä ei halua/ehdi/pysty korjaamaan sääntöjen eddellyttämään kuntoon, niin hyvää kotimatkaa. Säännöissä lukee putkikoot, mistä suojakehikko tulee valmistaa,( siellä puhutaan myös muista turvalaitteista, kuten jarruista. Kai sitä kohta joku alkaa kysellä, että saako mulla olla vasemmassa etupyörässä levy- ja oikeassa rumpujarru, kun en millään viittis mennä tonne talliin ottamaan sitä oikeaa etujarrua sieltä vasemmasta takapyörastä ja siirtää sitä tonne oikeelle eteen ja siinnä samalla laittaa sitä taakse kuuluvaa rumpua paikalleen) varsin selvästi. Säännöt/ varsinkaan sääntökirja ei käsittääksini tunneta mitään erivapauksi sen enempää jokkis autolle kun muutaman sadantuhannen Viperille.

PS: Onko se "ei mulle mitään satu" asenne sen "mä oon niii iiin taitava" asenteen lisäksi juurtunut niin syvälle perseeseen, ettei nähdä metsää puilta . . .
Vastaa lainaten