Lainaus:
quote: quote:
--------------------------------------------------------------------------------
eilen kävin KooPeella kattomassa uutta putiikkia ja sieltä löytyy
esim.sähkövinssi 24V 10tonnia alle 900eur !!!
www.offivaruste.com
--------------------------------------------------------------------------------
|
Lainaus:
|
quote:ne on varmaan ameriikan lbs:ssiä eli about 4000kg ? ja huomioi se on laahauskyky
|
Tonneista kuitenkin oli puhe KooPeen kanssa tai sitten minä puhuin tonneista ja KooPee jostain muusta..
Lainaus:
quote: quote:
Eikä sun suki-sukissa oo edes 24 volttia (paitsi kun kuski tekee niitä, siis voltteja!!! Ehe ehe ehe ehe ehe ehe...........
|
Eli Nerd-O:n kannattais varmaan harkita 12 voltin vekotinta

ja pari kaliiperia pienempi ettei suska ole nenällään moisen mötikän painosta. Äkkiä arvelisin että se on jopa halvempi kuin tommonen HooJiihin tarkoitettu vekotin
Ne vinssit on muuten ruåttalaisia Warnin kopioita ja huollon hoitavat myös itse. Löytyy myös samasta maasta Hi-Liftin kopioitakin. Toki on Warn ja Hi-Liftikin edustettuna
Eiköhän tuo vinssi ole helpoin kiinnittää kun pulttaa runkopalkkeihin asennusraudat ja niihin jonkinasteisen telineen. Pitäis joskus asentaa itse moinen, niin olisi helpompi kommentoida.
neli.veto