Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 08.10.2003, 10:02
OverlapIntegral OverlapIntegral ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 05.09.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 13
Perusasetus

Hei, meidän lienee aivan turhaa märehtiä kyseisiä mielipiteitä. Jos sulla on Honda Ärrä, se on pikkuauto, jossa on pieni pippurinen moottori. Kun asiaa katsellaan amatöörin kantilta, se on vain pikkuauto, jonka nimi on joku R. Corveten ja Hondan valmistuskustannuksetkin ovat eri luokkaa. Suurin osa Hondista ja Nissaneista ovat pizzanaamojen kärryjä. Seiko on hyvä kello, mutta minä käytän mielummin Rolexia.

Jos sivuttais kiihtyvyyttä haluaa enemmän, hommaa noi 20-tuumaiset renkaat ja alusta paketin Doug Groupilta, niin yli 1 G on mahdollinen.

Jos ZX:n twin turbo kiusaa, asenna kompura, kannet, nokat ja paranna ilmanottoa, niin olet ZX:n kanssa samalla viivalla.

Suurin ongelma on Corvetten korin aerodynamiikan parantaminen. Ihan tosi, rahalla levitetyt ZX:t ja Porschet ovat ulkonäöltään yksinkertaisesti vain vakuuttavampia ja urheilullisempia. Greenwood ja yksityiset lasikuitupajat tarjoavat palveluksiaan, mutta ne maksavat. Muut Corvetten levikepajat ovat jääneet taas kultaiselle 80-luvulle. Geigerin leveät versiot ovat kiellettyjä katuliikenteessä johtuen yli 10 cm:n levityksestä vakio-Vetteen. Voit muuntaa myös Vettesi korin Vetterosaksi (Testarossa-imitaatio), Viperiksi (suht. paska) tai Ferrarin Miami Vice -Daytonaksi (asiallinen, mutta kallis).

Nim. Ei ikinä Seikoa.
Vastaa lainaten