Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.10.2003, 18:20
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Niin ja kannattaa tehdä vinssin sähköt hyvin, eli lyhyillä paksuilla piuhoilla, ja liittimet kunnolla, niin eivät lämpene turhaan, ja vinssi vetää niinkuin sen pitääkin vetää. Ja jos haluaa (warniin) napit sisälle ja ulos sen alkup. "kaukosäätimen" lisäksi, niin nää paikalliset vanhat parrat on suunnitelleet hyvän kytkennän, jolla mm. estetään yhtä aikaa vinssin kahteen suuntaan pyörittäminen (on mahdollista kun nappeja on useammat, en tiedä mitä tapahtuis jos vinssi yrittäis pyöriä yhtä aikaa sisään ja ulos enkä edes halua tietää, saattais käyttösavu karata). 6 relettä ja kasa piuhaa, ja hyvä tulee. Pääkytkin kannattaa ehkä laittaa kans, ja itse olen ollut tyytyväinen myös merkkivaloon, jottein vinssiin jää sähköt päälle, niillä ulkopuolisilla napeilla vinssiä vois käyttää kuka tahansa esim. parkkipaikalla.

Tuo ysipuolikas 12-vee warni ottaa reilun 400 ämpäriä täysillä vetäessään, joten akkukin kannattaa olla kunnossa, itse laitoin toisen rinnalle ettei heti lopu mehut kesken jos hieman painavampaa laitetta vetää jonkin matkaa, tai useampaa autoa jonkin paikan yli niinkuin raajärvelläkin siellä yhdellä suopätkällä. Laturin vaihdoin kans hieman isompaan (90a, isompaa ei heti löytynyt) kun edellinen loppui.

-Paavo

Vastaa lainaten