Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Turbiinin lukkoa (jos siinä sellainen on) ohjataan potikalla mikä on läppäkotelon kupeessa, jarrupoljin katkaisijalla, nopeusanturilla ja ohjainboksilla. Tai kuten vanhoissa GM:n laitteissa sähköllä ja alipaineella. Tai ihan on/off katkaisijalla.
Vivuilla/vaijerilla ohjataan kick-downia.
|
Tosiaan pääsin tänään vilkuilemaan sitä laatikkoa, niin sieltä laatikolta tulee 3 sähkö johtoa, jotka on katkaistu. Ne johdot tuli suoraan ylöspäin laatikosta. Niiden värit oli musta, ruskea ja sini musta. Liityisikö nämä jotenkin siihen turbiini lukkoon?
Sen verran sain tietoon, että se kone onkin luultavasti 2,3 v6 kone koska se on ford consulin kone ja consulia ei vissiin ole ollut saatavilla kuin 2,3 litraisena.