Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mico
Ihan väärinkäsitysten ehkäisemiseksi tarkennan edellistä kirjoitustani. Tarkoitus ei ollut mainostaa "helppoa" asemaa, vaan asiallista suhtautumista harrastukseen ja kalustoon, ihan samalla tavalla siellä merkitään otteeseen esim. tuulilasi vaihdettava 2kk kuluessa halkeaman vuoksi ja hylkäysprosentit ovat ihan samoja kuin muillakin asemilla, mutta se asiantuntemus, ymmärrys ja ohjaus kuinka rakennetun auton saa katsastettua lakipykälöiden mukaiseksi on sellaista palvelua mitä kaikilla asemilla ei saa. Ei tyrmätä vaan neuvotaan mitä pitää tehdä.
monta kertaa olen sieltä myös ilman leimaa pajalle ajellut korjaamaan niitä vikoja joista en ole tietoinen sinne mennessäni ollut, mutta kertaakaan ei ole tarvinnut huonon palvelun vuoksi herne nenässä pajalle paahtaa kiroilemaan että olipas siinä taas inssillä valta päättää omien mieltymysten vastaisten ajoneuvojen poistamisesta suomen tieliikenteestä.
erittäin asiallinen konttori ja pirun hyvät leipäpalaset ja kahvit   
|
Oon ihan samaa mieltä.Aspitiellä eivät vittuile turhasta vaan emenpi antaavat neuvoja kuinka kannattas tehä.
Aseman päällikön kanssa jutustelin viime kesänä on tosi asilallinen kaveri.Sekin oli sitä mieltä että suomessa ihan liikaa rajoitetaan autonrakentelua esm.valojen osalta.Voin minäkin suositella ko.asemaa.Omat autot oon käyttäny tuolla siitä pitäen kun avasivat(5autoo löytyy).Ja vaikka korjauskehotuksia on tullutkin niin ei silti oo pitäny lähtee pahamaku suussa.
Yhellä katsurilla tosiaankin taitaa olla 2 land roveria.
Tässä paikallisella asemalla oli töissä jokunen vuosi takaperin pikkasen asennevammanen katsuri..ristus jotta se jos päätti jotta vikaa on niin se kyllä kaiveli vaikk 2tuntii jotta jotain löyty,sitten oli tyytyväinen.Käyttistä se yhen kerran syynäs, kolisteli,hakkas,puisteli,ravisteli ja mönki ihan joka paikassa.Sillon oli ainoa kerta konttorilla kun katsurille piti sanoo jotta laskeppa auto alas eiköhän tää riitä.(varmaan mico tietääkin tään katsurin).