Myydään
miks näitä pitäis kenkätä?mulla on tuo 30kg vanhempi pullo ja pidän sitä parempana kuin uutta.justiinkin tuon jalan takia.appiukolla puolet pienempi vuokra pullo ja maksaa siitä vuodessa saman verran vuokraa kun minä sain tuon 30kg omaksi...
Myydään