Vielä tosta Linhaista ja muustakin. Mä olen sillä ajellut niin tiellä kuin metsässäkin ja en kyllä oikeen hirveesti osaa haukkua. Totta kai se on selvää et se ei mikään tykki ole ja se et heti ostaessa pit kaikki paikat varmuudeks tarkastaa, mut.. Ei se hintakaan niin kamala ollut. Voin verrata lankomiehen Can-Amiin, ajellaan sen kanssa välillä yhdessä metsissä, niin ei se linkku kyllä hirveästi sille jää. Päin vastoin, se on jossain olosuhteissa jopa parempi, kevyempi ja ketterämpi. Voimassa kyllä häviää ja lukottomassa perässä, mut puutteet pitää sit korvata tarkemmalla reitti suunnittelulla.
Ja linkun työn laatu? E,i se ei näytä yhtään kiinalaiselle, kinuskitkin kehittyy, näemmä

Ne kuitenki tekee jo vissiin suurimman osan moottoreista alihankintana laatumerkkeihinki.. Linhainkin omistaa japsit!
Ja muistaakos kukaan miten 70-luvun alussa japsiautoihin suomessa suhtauduttiin? Ihan samoin kuin nyt noihin kiinan peleihin.
Mä maksoin linkusta jotain 4000 ja vähän päälle.. Cana tais maksaa jotain 8000 ja vähän päälle, ja samanlaista lystiä molemmilla saa pidettyä.. niillä rahoilla jotka mä säästin verrattuna et oisin ostanu kalliin merkki pelin, saa vaik mitä muuta..
Tosin, voisin kyl ostaa käytetyn hondan tms. mut niis ei juurikaan o takuuta..