Onhan tuossa hiukan "Amerikan lisää". Nuo kamata eivät olleet niin hyvässä kunnossa, että ne voisi heittää suoraan paikoilleen. Kaikki letkut ja kompura kiinikkeineen uupuu. Oikealle puolelle, missä akku on ilmastoimattomissa autoissa tuleva kuivain yms. hilut uupuu. Nämä maksavat vielä aika paljon, ennen kuin kaikki on kasassa. Sitten akku pitää siirtää kuskinpuolelle ja samlla hommatta akunvaihtoa varten luukkusysteemi sisälokasuojaa. Taas palaa $$$$$$. Lopulta koko homma paljastuu kaikissa muissa paitsi 1963 malleissa moottorin tunnisteista. Ilmastoiduissa autoissa oli 1964-> oma suffix-koodi, joka kertoo suoraan ilmastoinnilla vai ei.
$5000 lisää myydessä on otettu jostakin price guidesta ja silloin puhutaan aukottomasti todennettavasta tehtaan tekeleestä. Tuolla läjällä et saa tehtyä hyvää väärennöstä, et edes toimivaa väärennöstä ilman isoja lisähankintoja.
|