Onko sun ohjekirja minkä ikäisestä?Mulla on -82 ja siellä olevat rengaskoot on
205R16M+S reinforced
215R16XC M+S radial
215/80R16M+S reinforced
7.00R16C radial
Kerro lisää miten homma etenee!Kiinnostus prosentti hakkaa tapissa!!!
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
moro
minun oman mursun ohjekirja on hukassa, joten sain kopion 83- / 82- mallin ohjekirjasta.
Kun kävin kysymässä, niin tämä kopio kelpasi paikalliselle katsastuskonttorille todistukseksi siitä, että ohjekirjan 7,50R16 merkinnällä saa 255/85/16 renkaat.
En oli vielä käynyt auton kanssa konttorilla, mutta kerron sitten kun käyn...
MURSUMIEHET LUKEKAA TÄMÄ:
Olin yhteydessä Helsingin Vehoon, (Staffan Nyberg) ja hän teki sellaisen dokumentin, että siinä mainitaan: MB 460 sarjan alkuperäinen vaihtoehtoinen rengas koko on 7,50R16.
Hän lähetti sen minulle postissa, mutta unohti mainita että tämä lysti maksaa n. 85 Euroa = 510 Fim (siis yksi A4 kopio), normaali veloitus on kuulemma 100 eur/tunti.
Sitten kun minulle tuli postiennakkolappu jossa oli 85 eur maksu, jolla pystyi lunastamaan sen A4:sen postista, niin minä soitin että ei ollut mitään puhetta yli 500 markan maksusta.
Kohtuullinen korvaus kopio & lähetyskuluista olisivat tietenkin olleet ok. Täten sovittiin että sitä lappua ei tarvitse lunastaa.
Mutta jos nyt löytyisi maksajia enemmän niin porukalla tuommoinen todistus voitaisiin hommata???
Hän sitä ehdottikin, mutta en tunne ketään muita mursu hemmoja, joten dokumentti jäi lunastamatta.
-pekka-
G-wagen
|