Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeahuoli
onkosta mitään varmaa tapaa selvittää tuota laatikon tyyppiä? mulle kans sanoivat kenkuru maasta, että mun 90vm hdj:ssä ois toi 442 aski..
joku toyota varaosa tyyppi epäili, että laatikon tyyppi löytyis tyyppikilvestä.. hitto ei pääse just nyt tarkistelee ku auto 600km päässä. 
|
Kun tuota omaa laatikkoa yritin tunnistaa niin selvis että 90-92 HDJ:ssä on 442 hydraulic ja siitä eteenpäin 442 sähköohjattu. Rodney Wholesale automaticsista sano "A442F Hydrolic as that is what all 1990-7th month 1992 1HZ & 1HD-T 80 series had. After 8th month 1992 All A442F transmission then become Electronic"
Tyyppikilvessä tosiaan pitäis olla mainittu A442F, mulla ainakin on. Sähköohjattu/hydraulinen selviää OD napista kepissä (jos nappi -> sähköpeli).
Lainaus:
oliko tosi, että koko uus loota+extreme valvebody maksais alle 2tonttua?? ku turbiini ja venttiili yksikkö maksais mulle jotain yli tonnin pelkästään!
|
Tämmöset hinnat sain silloin aikoinaan:
Fully Reconditioned A442F Hydrolic Land Cruiser Automatic Transmission with Heavy Duty Modified Torque Convertor $2360 Aus “Change Over”
+ Heavy Duty Stage 1 Nomad Recalibrated Valve Body with Lock-Up in both 3rd and 4th gears $795 Aus
Tosin tuo tarkottaa että vanha loora pitää lähettää sinne.
Omalle en vielä(kään) ole tehnyt mitään muutakuin ajanut...ajattelin odotella että se lopettaa kokonaan toimintansa.
Turbiinilukko alkoi tuossa pahimpien pakkasten aikaan yhtäkkiä toimimaan ja on toiminut sen jälkeen eli varmaan oli sittenkin jotain sontaa kanavissa joka ei huuteluillakaan poistunut.