Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925
Muotoilen uusiksi kysymyksen eli kyseessä on varmaan alkuperäiset kaaret jotka kelpaa konttorille? (arvatenkin tieliikenteeseen hyväksytyssä avoautossa vaaditaan)
Pelkät suunnistus-sääntöjen mukaiset omavalmistekaaret eivät välttämättä riitä leimalle vietäessä, sinne pitää toimittaa käsittääkseni peukalohangallinen lippuja ja lappuja raakaaineista hitsiaineista ja vahvuuslaskelmia ym...
Sinällään hassu juttu jos jeepillä ajetaan vaarallisia rasteja ja auto on katsastettu liikenteeseen niin pitää olla kahdet kaaret päällekkäin...
|
Tieliikennekatsastetussa maastoautossa/avoautossa?Peukalonhangallinen paragraafeja?????
WTF?????
Ainakaan BJ:ssä ei ole mitään katsastuksen lisäämiä speksejä kaarista tai niiden riittämättömistä ainevahvuuksista.
bertan saa työntää mannerheimiä pitkin ilman korin yläosaa vaikka ei olisikaan pääkaarta>takatukia......
Opetelkaa ymmärtämään lukemaanne ennenkuin alatte itkemään kaarisäännöistä tällä palstalla.
Itse ekasta talvieksystä mukana olleena voin sen verran kertoa että kilpailusijoittuminen ei ole välttämättä kaarista kiinni.
6 Pisteen kaarilla ja venytetyillä etuovilla ei saada riittävää etua niihin kanssakilpailijoihin ketkä osaa ajaa ja lukea maastoa.