Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 12.02.2010, 13:54
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HUGE88 Näytä viesti
Hämmentävä on tiedon paljous tietämättömän korviin...
Tämä nokivasara ainakaan EI ole vähäpäästöinen. Sehän kaiketi lukis otteessa, eikä liiemmin putkistossa ollut mitään kattiin viittaavaa.
Luuletko Tapsa että dokumentin välijäähdytin optiosta sais maahantuojalta?
Kuten jo todettu, vähäpäästöisyys ei nykyään tulostu minkään auton rek.otteelle. Ja toisekseen dieseli voi olla vähäpäästöinen, jopa Euro2-luokkaan asti ilman katalysaattoria. Mutta riippuu kovasti automallista.

Suomessa maasturit on ristitty vähäpäästöisiksi 1.7.1993 jälkeen käyttöönotetuista eteenpäin. Mutta jotkin saksantuonnit voivat olla jo vähäpäästöisiä reilusti aiemmin, bensakäyttöiset jo 80-luvun loppupuolelta alkaen. Vähäpäästöisyys-termiä harrastetaan 1.12.1988 alkaen, eli vähäpäästöiseksi Saksassa merkittyä -88 alkuvuoden peliä ei merkitä vähäpäästöiseksi täällä, mutta 12/88 käyttöönotettu jo merkittäisiin.

Ja maahantuojan tieto optio-coolerista ei auta, jos moottoriin ei asenneta juurikin samaista cooleria. Tarvikekiinakuulerilla tarvii aina tehonmittauksen.
Vastaa lainaten