juu se ryyppy pitäisi saada pois päältä kääntämällä sitä mokkulaa.Helpoiten näkee tulviiko kaasari kun auton käynnissä ollessa ottaa putsarin pois ja katsoo kaasariin,itselläni kammiot tulvivat.esim.nissanilla kiihdytyspumpunkalvo on tuntematon varaosa.itse tilasin kyseiseen kaasariin korjaussarjan valtameren takaa ja palstalla löytyy aiempi viesti ketju asiasta.ei tosiaan maksanut kuin 20e pintaan ja viikossa tuli kotiin.tosin löysin nettivarosasta käytetyn kaasarin jonka vaihdoin kun itselläni oli tuo tulva ja auto tukehtui.neulaventtiilit ovat myös kuluvia osia ja niitä pitäisi saada nissaniltakin.toi king capin kaasari on siitä erikoinen ettei varaosia saa ihan kuten johonkin weberiin.joku nikki-merkkinen se on ja maailmalla tunnetaan myös hitachi-merkkisenä.tosin siihen saa weberiltä alumiinisen välipalan johon saa minkä weberin hyvänsä kiinni jos korjauskaasaria ajattelee ja webereihin saa palikkaa ihan eri tavalla.kyllähän toi kulutus aika kovalta tuntuu ja jos tuo ehdotettu korjauspaja on lähellä niin kannattaa käydä asiantuntijan pakeilla,sieltä saattaa löytyä varaosia tai jopa ehjä kaasarinkin eikä vaihdossa mene tuntia kauempaa vaikka pari mutteria joutuu "nylkyttämällä" aukaisemaan kun sitä tilaa ei paljoa ole.
|