Viestiketju: Mitä eroa?
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.02.2010, 19:31
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Korinkorotuksen hyöty = vaihdelaatikon vaihto helpompaa kun kehäpultit on paremmin esillä, ei vituiks menneitä ohjausvarsi- ja kardaanikulmia

Alustan korotuksen hyöty = Mahtuu istumaan auton alla selkä suorana remonttia tehdessä, tekniikka ja matematiikka tulee tutuksi ajan myötä, SPOA laitettaessa akselin alle tulee enemmän tilaa

Oikeesti oon jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä että korotukset tehdään renkailla/portaaliakseleilla, pyöränkaaret vaan suuremmaksi.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten