tästäkin löytyy juttuu haulla kannattaa kokeilla

me laitettiin turbon öljynkierto lohkosta pikkunipan alta sai paineen ja siihen laturin paluuseen T haara mahdollisimman paksulla letkulla ja toimi hyvin. pakosarjan saa käännettyä ympäri jos ei halua ihan kunnollista vääntää hitsaa vaan siihen turboon sopivan laipan, pääinmäiset pultit tarvii vaan vähän leveemmät prikat. cooleri kannattaa asentaa säästää vähän konetta näissä jälkiturboissa varsinkin.
ja jos ei ole syöttöruuvin siainti tiesossa niin se on pumpun takaosassa alunperin siinä on "suoja hattupäällä" ja sieltä löytyy onkohan 13 lukkomutteri jonka avaat ja sit pienellä ruuvvimeisselillä saa käännettyy muistaakseni kiinnipäin syöttö kasvaa ja tyhjäkäynti nousee sitten vaan löysää kaasuvaijerii ja tiputtaa tyhjäkäyntiruuvista kierrokset sopivaks. kytkimestäkin ollut juttuu se kannattaa ehottomasti vaihtaa ei kauvaa kestä. terranon vauhtipyörällä ja kytkinlevyllä ja asetelmalla pärjää.
öljyt kannattaa vaihtaa ja suodattimet samalla kun turbon asentaa ellei ole justiin vaihdettu ja puhtaus öljylinjoja asentaessa äkkii on laakerit väljänä!