Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.02.2010, 18:08
habe habe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 47
Perusasetus

Ostin tuossa viikko sitten -94 Vitaran, joka oli muuten päällisin puolin erittäin siistissä kunnossa (huippu varusteet: lasikatto, k-lukko, sähkö ikkunat, -peilit, tummat lasit, kaarilevitykset, valokaari) jne., mutta kone kävi "seilaamalla" ja meno oli nykivää. Kiihdytyksissä ryskytti inhottavasti ja saattoi välilllä liikkeelle lähettäessä tukehtua. Otin Vitaran koeajoon ja kotitallissa pelti auki, jonka jälkeen säädin sytystä korvakuulolta hieman aikaiselle. Tämän jälkeen koeajolle ja kas kummaa meno oli muuttunut tasaiseksi ja kiihdytyksissä tuntui olevan lisää voimaa. Ei muuta kuin takaisin myyjän luo, tarjous "huonosti käyvästä" autosta ja nyt n. 600 km takana ja toimii toistaiseksi hyvin.

Eli tässä tapauksessa auttoi sytkän säätö, sitä en tiedä olisiko testerillä mitattuna kohdillaan, mutta korvakuulolta ainakin kone käy hyvin. Kylmäkäynnistyksessä huutaa automaatti-imulla hetken aikaa 2000rpm, mut kun käyttää kaasua niin kierrokset laskee normaaliin. Et tällainen auttoi täällä.
Vastaa lainaten