Viestiketju
:
kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
#
2
03.02.2010, 00:03
Mico
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Viestit: 439
voi v..tu eipä tarvinnut oottaa pitkään... projektorista palo lamppu
kele
__________________
Analoginen sankari, digitaalisessa maailmassa.
rakennuspiirustus.fi/
<-ISORY->
Mico
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Mico
Käy Mico: kotisivuilla!
Etsi kaikki Mico:n viestit