Lahjan vastaanottajana LR S2A 88", farkkumalli vuodelta 65, kuten signaturessakin lukee.
Lahjana on menossa sisään ambulanssista aikoinaan purettu kohtuullisen tehokas lisälämmitin.
Alla kuva:

12volttia ja syylärivesi, siinä mitä tuo tarvittee toimiakseen.
Sijoitteluhan se pulma on. Konepellin alla on tiukasti tilaa, pienellä sovittelulla (apparin puolelta jokin tukitanki pois ja releet ja sulakkeet siirtämällä) tuon saisi puhaltamaan apparin jalkatilaan. Mutta sitten pitäisi huolehtia sisääntuloilman riittävästä filtteröinnistä, ja tuskinpa tuo talvipakkasilla hyvääkään tykkää olla esilä.
Suunnitelma B oli laittaa apparin jalkatilaan sisälle.. mutta onpi aika liki liian ahdasta.
Suunnitelma C taas olisi jotain likimain pultata kuskin penkin alle (nykyään työkalulaatikko). Mutta sitten sinne pitäisi jostain saada korvausilmaa, työkalut (tunkki yms) pitäisi sijoittaa jonnekin. Onhan sitä rakennettu selkänojan taakse työkalutilaa, mutta sekin on jo aika tehokkaasti käytössä.
Nyt kaivattaisiin lantikkatovereilta neuvoja ja vinkkejä mihin tuommoisen survasis.
Mittojahan tuolla on 30x18x20cm + nuo kiinnitysraudat. Pohjasta löytyy myös jengat, joten siitäkin saa pultattua.
Tuli muuten myös hankittua uudet talvirenkaat ja vanteet..

BFG 225/70R16 winter slalom ja vanteet. Halkaisija hieman pienempi mitä "kesärenkaissa", mutta mikäs hyvillä nastoilla talvella ajettaessa [:-)]
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.