Mulla on C303 iskarit edessä. Onhan nuo kohtuullisen jäykät mutta liikerata on riittävä. Yläpään kiinnike pitää muuttaa toisenlaiseksi. Mulla on alkuperäinen iskaritorni poistettu ja tilalla on RHS putki paksulla seinämällä ja siinä kiinni pultti. Auto on aika tarkasti 200 cm korkea 35" renkailla. Eli korotusta on tullut 20 cm josta renkaat tekee 7.5 cm + 5 cm rungolta + 7.5 cm jouset ja riipukkeet. Iskarin yläpää on melkein alkuperäisellä korkeudella (muutama sentti ylempänä) ja lehtijousi on akselin alla. Tulikohan tuossa ne stratekiset mitat johon voit verrata. Sisäänjoustossa iskari ei mee pohjaaan vaikka ottaa pohjaanlyönti kumiin. Ulosjoustossa ei myöskään kanna iskarista. Tällöin vaarana riipukkeen yli kääntyminen. Pitäs tehä semmoinen estin ettei niin kävis.