Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 26.01.2010, 21:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

No niin, saanut taas vähän hommaa jatkumaan, tuli irrotettua viskoflekti, ja laitoin tilalle tuon edellisestä XJ:stä ylimääräiseksi jääneen sähköflektin. Eli nyt niitä on sitten kaksi. Katsotaan riittääkö teho, netistä onkimieni tietojen perusteella saattaa riittää - tai sitten ei

Kuvia ei siitä osiosta tietenkään tullut otettua.



Sitten tuli avarrettua noita etukulmia akkukotelon ja ilmasuodatinboksin alta. Oikeastaan ollut ainoa paikka mistä mulla on raapinut edessä kiinni, jos ei pientä hipomista jousitolppiin lasketa - siitä ei tosin ole minkään sortin haittaa ollut ainakaan tähän asti. Nämä etunurkat taasen on rajoittanut maksimikääntöä jonkin verran, jos on akseli ylhäällä äärijoustossa.

Eli, maski irti, pientä mittailua ja merkkaamista. Toisin sanoen alkutilanne:




Sitten leikellään, ja vähän liimaillaan. Kahden millin peltiä, pitäisi olla tarpeeksi tukevaa. Tulee toki myös puskuri sitten suojaamaan nurkkia.






Ja lopputulos tällä hetkellä. Pientä siistimistä, maskin muotoilua, ja valojen uudelleensuunnittelua kaipaa seuraavaksi. Sitten varmaan pitäisi alkaa miettiä niiden kaarien vääntöä.

edit: niin ja toki tehdä tuo vinssin upotus ja koriaisojen päiden vahvistus, sekä syylärin alatuki yms. yms. vielä kuntoon ennen sitä

Vastaa lainaten